KORISTIMO NAŠE KOLAČIĆE I KOLAČIĆE TREĆIH OSOBA U SVRHU POBOLJŠANJA NAŠE USLUGE, PRILAGODBE OGLAŠAVANJA VAŠIM POTREBAMA I PAMĆENJA VAŠIH POSTAVKI NA MREŽNOM MJESTU. NASTAVKOM PREGLEDAVANJA PRIHVAĆATE UPOTREBU KOLAČIĆA NA NAŠEM MREŽNOM MJESTU. VIŠE INFORMACIJA (NPR. O TOME KAKO ONEMOGUĆITI KOLAČIĆE) MOŽETE PRONAĆI U NAŠIM PRAVILIMA O KOLAČIĆIMA.

Vijesti

22 Lipnja 2018

National Geographic obilježio 130 obljetnicu na ovogodišnjem NEM-u

U sklopu šestog izdanja konferencije New Europe Market, održane u Dubrovniku od 11. do 14. lipnja 2018., proslavljena je i 130. obljetnica National Geographic-a. Sve o modernizaciji brenda National Geographic prezentirao je Christian Brent, Viši potpredsjednik za globalna istraživanja i strategije, Fox Networks Group.

National Geographic danas nosi titulu #1 social media brand što je upravo nevjerojatno uzmemo li u obzir činjenicu da slavi 130. rođendan. Prvo izdanje magazina National Geographic tiskano je u samo 200 primjeraka - danas ima oko 73 milijuna čitatelja, 487 milijuna pretplatnika na TV kanal u 172 zemlje svijeta i preko 416 milijuna sljedbenika na društvenim mrežama. National Geographic, prema riječima Christiana Brenta, simbol je dosljednosti, beskompromisnosti i kvalitete, spoja nekomercijalne znanosti i komercijalnog pristupa. To su karakteristike koje tvore neupitnu snagu brenda u 21. stoljeću; National Geographic ulazi u top 10 brendova na Youtube-u i Facebooku te broj 1 na Instagramu, čime je trenutni svjetski lider na svim drušvenim platformama!

Završni party u organizaciji FOX Networks Group Hrvatska, održan je 13. lipnja na nezaobilaznoj dubrovačkoj ljetnoj lokaciji – Banje Beach club. Velik broj uzvanika, vodećih stručnjaka iz svijeta TV industrije uživao je u ovom prekasnom središtu za druženje i zabavu ovogodišnje medijske konferencije, posvećene sadašnjim i nadolazećim trendovima televizijske industrije.


FOX Hrvatska FoxLife Hrvatska FoxCrime Hrvatska 24Kitchen Hrvatska National Geographic Hrvatska